〈スパム〉TEPCOご請求料金確定のお知らせ(自動配信メール)

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未払いの電気料金についてのお知らせ

お客様へ

このメールは、未払いの電気料金についてご連絡させていただくものです。お手数ですが、以下の内容をご確認いただき、早急にお支払いいただけますようお願い申し上げます。

お支払い期限: 2024年1月28日

お支払いが確認できておりませんので、お早めにお支払いください。

お支払い方法:

· オンラインでのお支払い: 以下のボタンをクリックして、オンラインでお支払いください。
ご利用確認手続き

お支払い前に、添付の請求書をご確認いただき、お支払い金額が正確であることをご確認ください。

既にお支払いいただいた場合は、このお知らせを無視していただいて結構です。ご不明な点やご質問がある場合は、お気軽にお問い合わせください。お客様サポートチームがお手伝いいたします。

なお、ご返信いただけない場合、一部のカードご利用制限が継続される可能性がございますので、予めご了承ください。

ご協力とご理解に感謝いたします。早期のお支払いをお待ちしております。

素晴らしい一日をお過ごしください。

敬具
東京電力株式会社

You maintain 100% control over content and technical optimizations. That’s not always true with off-site (you can’t control links from other sites or if platforms you rely on end up shutting down or making a major change), but those activities are still a key part of this SEO trinity of success.

Another reason SEO is critical for brands and businesses: unlike other marketing channels, good SEO work is sustainable. When a paid campaign ends, so does the traffic. Traffic from social media traffic is at best unreliable – and a fraction of what it once was. SEO is the foundation of holistic marketing, where everything your company does matters. Once you understand what your users want, you can then implement that knowledge across your: Campaigns (paid and organic). Website content. Social media properties. SEO is a channel that drives the traffic you need to achieve key business goals (e.g., conversions, visits, sales). It also builds trust – a website that ranks well is generally regarded as authoritative or trustworthy, which are key elements Google wants to reward with better rankings.

【感想】
またTEPCO……