〈スパム〉【重要なお知らせ】Amazonプライムの自動更新設定を解除いたしました(自動配信メール)

notice@32jJ62Ph.jp

申し訳ございませんが、弊社からの重要なお知らせがございます。
お客様のアカウントと支払いに関して、制限がかかってしまっております。お客様のアカウント情報に不備がある場合、アカウントの制限が発生することがございます。お客様のアカウント情報のご確認をお願い申し上げます。
以下のリンクをクリックして、アカウント情報の更新を行ってください。更新が完了するまで、一部のサービスを制限される場合がございますので、お早めに手続きを行っていただけますようお願いいたします。
ご回答をいただけない場合、アカウントのご利用制限が継続されることもございますので、予めご了承下さい。
アカウント情報の更新ページへ
・ お客様のアカウント情報が正確に登録されていることをご確認ください。
・ 一部のサービスが制限される可能性がございますので、お早めに手続きを行っていただけますようお願いいたします。
何かご不明な点がございましたら、お気軽にお問い合わせください。
今後とも当社サービスをご利用いただけますよう、心よりお待ちしております。
■発行元:Amazon株式会社
Copyright 2023 Amazon Inc. All rights reserved
このメールは:役に立つ | 役に立たない

a written composition in prose, usually nonfiction, on a specific topic, forming an independent part of a book or other publication, as a newspaper or magazine
Build a Network That Allows for Collaboration, Shared Resources, and Mutual Support。Strengthen the Ability to Lead and Mobilize Interfaith Communities。Make A Donation。Check Annual Reports。Join Our Mailing List。
When I first heard the term "STEM," for example, I was unsure whether this was a suggestion or a mandate. As a world language teacher, did I need to fully accept STEM subjects as proverbial kings of the content hierarchy? Would not being "on-trend" in the STEM race mean I was a lousy educator?